Jäsenyys

Liity rintasyöpään sairastuneiden oman yhteisön, Rintasyöpäyhdistys – Europa Donna Finland ry:n jäseneksi! Olemme Suomen ainoa valtakunnallinen rintasyöpäyhdistys. Toimintamme ydin on vahvasti vertaistuessa, luotettavan tiedon ja toivon välittämisessä. Tutustu jäsenyyteen ja jäsenetuihin tällä sivulla.

Rinnakkain-lehti

Rinnakkain on Rintasyöpäyhdistyksen neljä kertaa vuodessa ilmestyvä jäsenlehti. Lehden teemat koskettavat rintasyöpään sairastuneita ja lehdessä on kokemustarinoita ja tiedotetaan yhdistyksen tapahtumista. Lehteä jaetaan myös syövän hoitoyksiköihin sekä muille yhteistyökumppaneille.

Toiminta

Rintasyöpäyhdistyksen toiminnan tavoitteena on rintasyöpään sairastuneiden fyysisen, psyykkisen ja sosiaalisen elämänlaadun paraneminen. Yhdistys jakaa tietoa rintasyövästä ja sen hoidosta ja toimii rintasyöpäpotilaiden edunvalvojana. Täällä voit tutustua toimintakertomukseemme, arvoihimme ja hallitukseemme.

Europa Donna Coalition

Kattojärjestömme EUROPA DONNA - The European Breast Cancer Coalition on sitoutumaton, voittoa tavoittelematon organisaatio, jonka jäseniä ovat Euroopan maiden rintasyöpäorganisaatiot.

Tue toimintaamme

Auta meitä tukemaan rintasyöpään sairastuneita ja heidän läheisiään! Joka vuosi yli 5 000 suomalaista sairastuu rintasyöpään ja määrä kasvaa koko ajan. Syövän hoitotulokset ovat erinomaiset, mutta moni sairastunut kokee, että he ovat jääneet ilman henkistä tukea hoitopolulla. Yhdistyksen toiminta tuottaa rintasyövän kohdanneille mielenrauhaa ja elämäniloa, tukea ja toivoa sekä tietoa syövän hoidosta. Haluamme olla tukena ja tavoitettavissa eri kanavissa, jokaiselle sairastuneelle sopivalla tavalla, ja tämän mahdollistamiseksi tarvitsemme lahjoitusvaroja.

Yhteystiedot

Tavoitat meidät parhaiten sähköpostitse, puhelimitse tai somekanavissamme. Rintasyöpäyhdistys - Europa Donna Finland ry:n toimisto sijaitseen Helsingissä Laakson alueella. Alueellisten vertaistukiryhmien yhteystiedot löytyvät Vertaistuki-osiosta.

Liity jäseneksi(avautuu uudessa ikkunassa)