Tue toimintaamme

Auta meitä tukemaan rintasyöpään sairastuneita ja heidän läheisiään! Joka vuosi yli 5 000 suomalaista sairastuu rintasyöpään ja määrä kasvaa koko ajan. Syövän hoitotulokset ovat erinomaiset, mutta moni sairastunut kokee, että he ovat jääneet ilman henkistä tukea hoitopolulla. Yhdistyksen toiminta tuottaa rintasyövän kohdanneille mielenrauhaa ja elämäniloa, tukea ja toivoa sekä tietoa syövän hoidosta. Haluamme olla tukena ja tavoitettavissa eri kanavissa, jokaiselle sairastuneelle sopivalla tavalla, ja tämän mahdollistamiseksi tarvitsemme lahjoitusvaroja.

Lahjoitus toimintamme tukemiseen

Lahjoitusvaroja käytetään vertaistukitoimintaan ja sen laajentamiseen, jotta mahdollisimman moni rintasyöpään sairastuneista pääsisi tuen piiriin. Koulutamme uusia vapaaehtoisia vertaistukijoita ryhmänohjaajiksi sekä puhelintukeen ja tarjoamme täydennyskoulutusta ja työnohjausta vapaaehtoisillemme. Järjestämme rintasyöpään sairastuneille kuntoutumista tukevia tapahtumia, joissa on tarjolla tietoa ja vertaistukea, kuten luentoja, virkistystapahtumia ja liikuntatapahtumia. Levinnyttä eli parantumatonta rintasyöpää sairastavien  hoito kestää vuosia, elämän loppuun saakka ja vertaistuki ja virkistystapahtumat sekä koko perheen kurssit ovat olennainen osa tukea. Kaikenkokoiset lahjoitukset ovat meille tärkeitä!

Näin lahjoitat

Voit tehdä yhdistykselle kertalahjoituksen haluamallasi summalla eri tavoin:

Auttamisesta Arkea -palvelun logo. Pinkin ja oranssin sävyinen sydän kukan keskellä

Merkkipäivä tulossa?

Haluatko osoittaa merkkipäivämuistamiset sinulle tärkeään kohteeseen? Ilmoita läheisillesi lahjoitustavat

• MobilePay 14305
  • Tilisiirto FI80 5780 0720 5401 99

ja yhteinen viesti kuten ”Maija Meikäläinen 50 v” Lähetä tieto keräyksestäsi sähköpostitse osoitteeseen anu.niemi@europadonna.fi ja ilmoita sopimasi viesti. Saat noin kuukauden kuluttua tiedon keräyksen tuotosta sekä lahjoittajien määrän.

Rahankeräysluvan tiedot

Rahankeräysluvan saaja: Rintasyöpäyhdistys – Europa Donna Finland ry
Rahankeräysluvan myöntäjä ja myöntämisajankohta: Poliisihallitus 11.12.2020
Luvan numero: RA/2020/1598
Rahankeräysluvan alkamispäivä: 1.1.2021
Kerättävien varojen käyttötarkoitus: Rahankeräyksen tarkoituksena on kerätä varoja rintasyöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä tukitoimintaan.

Kannatusjäsenyys

Voit tukea toimintaamme liittymällä kannatusjäseneksi. Yritykset voivat liittyä yritysjäseneksi. Kaikkiin jäsenyyksiin sisältyy Rinnakkain-lehti.

Suruadressit ja kortit

Linnapaperin suruadressit ja Toivo kannattaa-postikortit toimintamme tueksi ovat myynnissä kirjakaupoissa ja marketeissa. Tutustu valikoimaan ja tiedustele saatavuutta omasta kaupastasi.